Jsem učitel a terapeut reiki, Bachových květových esencí, šamanského reiki drumming

Ráda vás osobně či na dálku:

zasvětím do krásné energie reiki, vyrovnám čakry, poradím, jakou esenci Bachových květů si namíchat na vaše problémy, pomohu vám pomocí dračích a šamanských cest najít odpovědi na všechny vaše otázky, dokonce i do minulosti...pokud máte nějaký problém, jak po fyzické,, tak psychické stránce a stále se opakuje, nebo je chronický, jedná se především o karmický následky, lze je v tomto životě změnit, když víte, proč tomu tak je...

Poskytuji rovněž poradní služby a kurzy.

Ve spolupráci s Vámi pracuji jako Váš Osobní trenér.

Více o mé cestě si můžete přečíst ZDE.

 

REIKI ROHU HOJNOSTI (KURS OSOBNÍ ČI NA DÁLKU)

 

DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ A COPYRIGHT TEXTU: © HERTA BEER, UČITELKA REIKI. ROZMNOŽOVÁNÍ A PŘEDÁVÁNÍ V JAKÉKOLIV PODOBĚ JEN PO PŘEDCHOZÍM OSOBNÍM SOUHLASU.

STALO SE TO JEN NĚKOLIK MÁLO DNŮ PŘED VÁNOCEMI V ROCE 2005, KDY © HERTA BEER VYPRACOVALA TENTO NOVÝ SYSTÉM.

 

KAŽDÉMU ČLOVĚKU JE DÁNO DO VÍNKU ŽÍT V HOJNOSTI A BLAHOBYTU!

 

VĚTŠINOU TOMU VŠAK BRÁNÍ VLASTNÍ NEGATIVNÍ MYŠLENKY, RŮZNÉ BLOKÁDY A OJEDINĚLE TAKÉ KARMA NEBO ŽIVOTNÍ ÚLOHA.

POMOCÍ TOHOTO NALADĚNÍ MŮŽEME VĚTŠÍ DÍL TĚCHTO RUŠIVÝCH VLIVŮ SPROVODIT ZE SVĚTA…..

 

V PŘECHODU MEZI POLOSPÁNKEM A SPÁNKEM PRONIKLA JISKŘIČKA TOHOTO SYSTÉMU DO JEJÍHO VĚDOMÍ, POVYKOVALA V JEJÍM PODVĚDOMÍ A DRŽELA SE TAM TAK DLOUHO, AŽ KONEČNĚ VYSTOUPALA VZHŮRU, ABY PŘINESLA RADOST A ŠTĚSTÍ.

POTOM ZAVLÁDL V JEMNOHMOTNÉ OBLASTI OPĚT KLID.

JAKOBY CHTĚL NĚKDO ŘÍCI: „KONEČNĚ! TAK JE TO SPRÁVNÉ, TOHO JSEM CHTĚL DOCÍLIT! K ČEMU TO OTÁLENÍ? PROČ NE HNED TAKTO?“

PRÁVĚ NAOPAK. DÍKY TOMUTO NALADĚNÍ A V DŮSLEDKU PŘIROZENÉ ZMĚNY MYŠLENÍ, KTERÉ DOSÁHNEME TÍM, ŽE SE PŘI ZASVĚCENÍ SPOJÍME S VYŠŠÍMI FREKVENCEMI VLNĚNÍ, SE OBJEVÍ NEČEKANÉ MOŽNOSTI V OBDRŽENÍ ROZMANITÉ HOJNOSTI A BOHATSTVÍ A UŽÍVÁNÍ SI JICH DOSYTOSTI, ANIŽ BY ČLOVĚK MUSEL ČEHOKOLI LITOVAT….